Sivut

sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Motivointihousut, kevätjuoksuja ja muita jorinoita

Tänään koitti se päivä että motivointihousujen motivointiosuus on loppuun käytetty. Eli minulla oli vajaan vuoden verran seissyt kaapissa mun lempparifarkut mitkä ei yksinkertaisesti mahtuneet jalkaan, ja tänään taas seisoin päivän messuilla housut jalassa, jeee!!!
Tässä siis minä ja mun housut ja maailman mukavimmat tennarit, Skechersin Shape Upsit. Niillä kengillä vois kävellä aina, ne ovat siis ne pyöreäpohjaiset pakaranmuokkaaja kengät. Aivan mielettömän ihanat jalassa, pakaroissa ei tosin näy suunnatonta muutosta, lattaperse mikä lattaperse, pitäisi varmaan aikamoiset ihmekengät olla millä tähän takamukseen kunnon muoto saataisi. Kuva muuten ei mitenkään ihmeellinen ja aika teltta tuo työpaitakin...

Yllättynyt olin että housut mahtui, koska viime syksynä näillä kiloluvuilla ei ollut mitään mahkuja saada pöksyjä jalkaan, eli tämähän tarkoittaa että jotain muutosta kropassa on tapahtunut. Kyllä itsestänikin tuntuu olo vähän "timmimmältä". Jenkkakahvat kyllä löytyy vielä, ja reisissäkin on reippaasti mistä napata kiinni, mutta pääasia että jotain tapahtuu.

Muutosta itselläni on tänä keväänä reeneihin ollut se että ne ovat paljon monipuolisempia kuin aiemmin. Normaaliviikolla tulee ainakin tunti kahvakuulaa, tunti zumbaa, tunti pilatesta, kolme salitreeniä ja vähän lenkkeilyä päälle. Tämä on ollut todella hyvä kombinaatio minulle, motivaatio liikkua on paljon parempi, kun ei ole pelkkää punttia tai lenkkeilyä.

Nyt olen pari kertaa vetänyt lenkkejä pylväänvälijuoksuina. Idea on se että lämmittelyn jälkeen juostaan niin paljon kuin kintuista lähtee viisi pylvään väliä, sitten kävellään viisi pylvään väliä, sitten juostaan neljä ja kävellään neljä jne. eli laskevasti vetoja. Näiden treenien jälkeen en todellakaan enää ihmettele pikajuoksijoitten isoja reisilihaksia, kyllä niin kivasti otti etureisiin että huhhuh.

Ihanaa että tulee kevät. Olen todellakin kevät- ja kesäihminen, ja tänään messuillakin huomasi kuinka positiivisesti aurinko vaikuttaa ihmisiin. Oli todella iloisia ihmisiä liikkeellä ja oli kiva jutustella ihmisten kanssa. Nyt odottelen jo kovasti ensi viikon koulupäiviä ja pientä vappureissua Keuruulle, arkikin sujuu aina mukavammin kun on jotain mitä odottaa.

Aurinkoista viikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti