Sivut

torstai 9. toukokuuta 2013

Ruokaa, treeniä ja pakkolepoa

Tiukkaa rutistusta on ollut viime viikko, niin treeneissä, dieetissä ja opiskelussa. Illalla olen ollut niin väsynyt että olen vain kaatunut sänkyyn. Huomiselle päivälle tulikin sitten pakkolepo koska flunssa pentele meinaa puskea päälle. Jos päivän lepo korjaisi tilanteen. Mä en edes muista milloin olisin viimeksi ollut kipeänä ja nytkään ei ole kuumetta, joten siinäkin mielessä on ollut hyötyä siitä että syö terveellisesti ja huolehtii itsestään.

Tässä viime viikonlopun eväitä kuvina.

Viikonloppu mentiin pitkälle kanaflie salaattilinjalla, välipalaksi raejuustoa ja marjoja. Ylhäällä näkyy mun aamupala mikä on jo toista vuotta ollut ihan sama ja mitään kyllästymisen merkkejä ei näy, kaksi kananmunaa, porkkanaraastetta ja parsaa, sekä puuro marjoilla ja raejuustolla. Hyvin lähtee päivä käyntiin.


Launatai-iltana heitettiin mun ystävän kanssa parin tunnin kävelylenkki pitkin Helsinkiä ja meren rantaa, kahvikupposet nautiskeltiin ihanassa auringon paisteessa. Illalla herkuttelin mun viikon ainoan vapaasyöntiaterian aika terveellisellä linjalla mentiin, mitä nyt jälkkäriksi piti saada vähän suklaata.

 

Tällä viikolla olen saanut eväisiin vaihtelua mm. äidin maatilatorilta ostamalla ihanalla savustetulla maksalla. Hiilareissa tulee välillä vähän oiottua jos ei jaksa ruveta mitään keittelemään, olen napannut vähän näkkäriä.


Tänä aamuna suunnattiinkin sellaiselle pikkuiselle yksityissalille. Pojat treenaa siellä lähinnä brasilian jiu-jutsua ja lukkopainia, mutta löytyy sieltä punttia ja tankoakin jonkin verran. Teemu lupasi vetää minulle ja ystävilleni selkätreenin ja sivussa opettaa tyttöjä tekemään kärrynpyöriä. Tatamia parempaa paikkaa niiden harjoitteluun saa hakea.

Amandan taidonnäyte

Me aloitettiin treeni köysijumpalla ja pitihän pienempienkin tyttöjen päästä kokeilemaan. Mukavan raskasta puuhaa.

Kulmasoutua käsipainolla, ja hei mun selässä näyttäisi olevan muhkura... (lapaluu maybe ;))

Sitä samaa kulmasoutua edestä päin, ja joku on leikkinyt itseruskettavalla... Vähän joutui tasoittelemaan ;D
 
 
Hyvä oli aamun selkätreeni, jokaisella pitäisi olla tuollainen kannustaja omasta takaa. Mä en yksinkertaisesti kehtaa lopettaa sarjoja kesken kun joku näkee sen vaivan että seisoo vieressä karjumassa. Illan juoksut meni nyt mönkään tän flunssan takia, mutta jos lauantaina oltaisiin taas back on the track... Fiilis on ainakin tosi hyvä ja tuntuu koko ajan jotain tapahtuu. Alkuviikosta on jo kiritty juoksu- ja burbee/kahvakuulasettien -aikoja. Tää itseä vastaan kilpailu tuntuu nyt melkoisen antoisalta.
 
Flunsaa vastaan käydään monin tropein levon lisäksi.Yrttiteet on hyvä nesteyttäjiä.
Vink, vink muuten kaikki yrttiteen ystävät tässä on kaksi mainiota uutuutta mitä meillä on kulunut jo useampi paketti. Molemmissa on muistaakseni viittä erilaista makua ja on tosi ihania sekoituksia. Löytyy ainakin K-kaupoista.

Upea fiilis on ollut viime aikoina kun olo on ollut tosi hyvä ja motivaatiota on nostanut kun itsekin on alkanut nähdä muutosta kehossa ja mielessä. Olen jopa aika-ajoin tuntenut itseni kauniiksi ja itsevarmaksi ulkoisesta olemuksestani. Tänä ei ole minulle koskaan ole ollut mikään itsestäänselvyys. Toivottavasti hyvä olo tarttuisi kanssaihmisiinkin!
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti