Sivut

sunnuntai 10. marraskuuta 2013

Isä ❤️

                    


Olen isäni tyttö niin hyvässä kuin pahassa. Olen isäni kasvattama ja isäni ainoa lapsi. Isä on aina ollut minulle suuri auktoriteetti, ja myös se auktoriteetti mitä vastaan teininä piti taistella. Olen varmasti ollut välillä karmea kakara, mutta mieluiten muistelen niitä hyviä hetkiä. Pitkiä keskusteluita elämästä ja yhteistä arkea, lettujen paistamista, mikron alle karannutta silakkaa (joka löytyi vasta parin päivän päästä hajun perusteella 😝) ja souturetkiä mökillä. 

Isäni on periaatteen mies, loppuun saakka. Täydellisen luotettava ja epäitsekäs. Häneltä olen oppinut paljon lähimmäisten huomioon ottamisesta ja auttamisesta. On suuri onni tietää että jos asiat menee solmuun tai omat voimat ehtyy on olemassa isä joka ottaa kopin. Isäni valinnat elämässä ei aina ole olleet helppoja tai niitä ilmeisimpiä, mutta ne on tehty aina suurella sydämellä. Toivottavasti pystyn joskus edes murto-osan tästä kaikesta korvaamaan takaisin.

Isäni on minun arkielämän sankarini. Halusin sen myös ihan julkisesti kertoa, koska harvoin kiitosta tulee liikaa. Kiitos isä ❤️


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti