Sivut

keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

Nostalgiaa...

Taas on se päivä vuodesta kun uusi vuosi vierähti tämän rouvan mittariin. Keski-ikäisyys kurkistelee nurkan takana niin että meinaa pistää naaman vakavaksi. No ei vaineskaan, ikähän on vain luku.

Ajattelin synttärin kunniaksi tehdä pienen nostalgiatripin menneisyyteen ja kaivaa muutamia sellaisia otoksia vuosien takaa mitkä ovat olleet itselle merkityksellisiä ja sellaisia hetkiä että olen kerrankin ollut itseeni tyytyväinen. Se ei aina ole ollut helppoa. 

Mirkka 4 vuotta. Tätä varten perhepäivähoitaja kiharsi hiuksia, muistan kuinka tunsin itseni nätiksi.


Suuri intohimoni on aina ollut matkustaminen. Matkustaessa olen aina tuntenut eläväni, pieni seikkailija elää minussa. Tässä 14-vuotiaana Brysselissä, ensimmäinen matka ilman vanhempia. Reilu viikko partioleirillä Belgiassa. Siinä oli itsensä ylittämistä kerrakseen, mutta silloin ei pelkoa tunnettu. 

Yo-juhlat. Läpimenemiseen ei tainnut oikein uskoa kukaan, vähiten minä. Kirkkaasti kuitenkin meni kirjoitukset läpi, ruotsissa opettajankin mukaan ylitin itseni.

Tradenomi, ylitin jälleen itseni ja valmistuin ajallaan. Tein töitä koko opiskeluajan, parhaimmillaan kahta eri työtä ja opintoja. Silloin tuntui että maailma on auki.

Hääpäivä. Siihen oli valmistauduttu huolella. Olin yli puoli vuotta treenannut päivää varten ja täytyy sanoa että kun kuvia katselee, en kadu. Se oli minun päiväni prinsessana. <3 Vaikka päivässä on todella paljon kyse muusta kuin ulkoisista asioista, olen onnellinen että sain sen hetken loistaa ;).


Tässä bikinikuntoa häämatkalta. No, olin hoikka, ei muuta kommentoitavaa ;)

Minä ja Amanda, Elviiran syntymään on kaksi viikkoa. Olen outo, tykkäsin olla raskaana. Raskausaikana olen aina tuntenut itseni hyvinvoivaksi ja kauniiksikin. Olen molemmilla kerroilla ollut melko "runsas", mutta silloin se ei haitannut. Rakastin mahaa, siinä ajassa on niin paljon positiivista.

Kuva viime kesältä häistä. Elämäntapamuutos näkyi ja tuntui. Mulla oli todella positiivinen olo. Ihanaa oli kun kerrankin oli laitettu kampaukset ja systeemit kohdalleen.
 
 
 
 

 
Viime joulun alta pikkujouluista. Myönnän olen niin turhamainen että kyllä tämä pitkä tukka ja nyt vielä nuo ripset ovat tuoneet lisää varmuutta ja hyvää oloa. Millään sellaisilla asioilla ei ole mitään merkitystä jos sisällä on kaikki asiat sekaisin, mutta kyllä niillä pienillä ulkoisilla kohennuksillakin voi saada tyytyväisyyttä itseensä. Ihanaa kun joskus edes peiliin katsoessa voi olla ihan tyytyväinen.
 

 Tätä kirjoittaessa tuli jo hyvä mieli, paljon on hyviä hetkiä matkalle mahtunut ja toivottavati paljon on vielä tulossa. Huomasin muuten että olen pitanyt blogia nyt suurinpiirtein tasan vuoden. Vuosi sitten juuri tänä päivänä aloitin viime kesän kiristelyt... Maaliskuu on siis hyvä aika aloittaa kesään valmistauminen :).

Hyviä hetkiä kaikille <3

5 kommenttia:

  1. Ihana kooste ihanan naisen elämästä! Onnea juhlapäivänäsi!

    VastaaPoista
  2. Ihana kooste ihanan naisen elämästä! Onnea juhlapäivänäsi!

    VastaaPoista
  3. Niin kauniisti taas oot kirjottanu ja ihania kuvia, 4veenä mullakii ollu samanlaiset hiukset :)

    VastaaPoista
  4. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. Anteeksi Jonna ei ollut tarkoitus poistaa viestiä, hitto mä sekoilen täällä uuden iPadin kanssa. Kiitos ihanista kommenteista te upeat naiset <3

    VastaaPoista